niedziela, 22 grudnia 2013

Wesołych Świąt !

Ten przedświąteczny pośpiech... Wczoraj piekłem piernik i tak się rozpędziłem, że o dodaniu przypraw piernikowych przypomniałem sobie dzisiaj... Jak myślicie co to za ciasto wyszło i czy będzie jadalne? Basia nawet zaproponowała, żebym upiekł drugi, bo co to za święta z takim niepiernikowym piernikiem!
Teraz w piekarniku siedzi pasztet. Ciekawe czego nie dałem, albo dałem za dużo... No, ale to się okaże w święta.
A teraz Wszystkim życzę spokojnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia. Chojnego Mikołaja i dużo pyszności na świątecznym stole.

3 komentarze:

  1. Pięknych Świąt Bożego Narodzenia Robert! :)
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnych, rodzinnych i cieplych Swiat Bozego Narodzenia! A takiego niepiernikowego piernika chetnie bym sprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dziękuję :-) a jak spróbuje to opowiem.

    OdpowiedzUsuń