środa, 24 października 2012

Rajskie jabłuszka w karmelu z "nawsi"

Dzisiaj mija tydzień od mojego gospodarczego wypadu na "nawieś". Dopiero teraz udało mi się dosiąść komputra i przelać to "na papier". W związku z tym zdjęcia straciły na aktualności, więc zamieszczam tylko symbolicznie...
Tuż przed wjazdem rzucił się na mnie barzant... niestey uzbrojony byłem tylko w aparat i to w wersji lajtowej :(
Pod domem powitały mnie grzyby, raczej niejadale, ale bardzo malownicze...
Jadalne były kilka metrów dalej, przy huśtawce... tylko że mało...
A tak po za tym to było bardzo kolorowo! Do dzisiaj pewnie już się to zmieniło...
Później trafiłem na raj... no, nie zupełnie... na rajskie jabłka!
I wtedy przypomniał mi się wpis Anny-Marii i jej raskie jabłka.
Złapałem więc koszyczek i narwałem "materiał" do dzisiejszego wpisu. Wróciłem do domu, zrobiłem kilka fotek...
...a wieczorem przygotowałem karmel, lekko obgotowałem jabłuszka ( trzy minuty, pęka na nich skórka, którą zdjąłem).
Przyznam szczerze, że troszkę mi chyba nie wszystko wyszło tak jak powinno...Karmel chyba był trechę lewy. Nie wiem czy potrzebne było w nim masło... Widać to na zdjęciach...
Jabłuszka mają specyficzny cierpki smak i lekką goryczkę. Nie każdemu będą smakować, o czym czuję się w obowiązku wspomnieć. Może to kwestia gatunku jabłek...

5 komentarzy:

  1. Gutku! Cieszę się, że Cię zainspirowałam:)
    Skąd pomysł na masło w karmelu - myślę, że to ono chyba trochą narozrabiało;)
    Pozdrowienia!
    P.S. Jakoś dziwnie się linkuje u Ciebie odnośnik - możesz zerknąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... sam nie wiem skąd to masło... :(((
      Linkowanie powinno już działać poprawnie. Też nie wiem dlaczego było źle... jak z tym masłem ;)

      Usuń
  2. Dochodzę do wniosku, że wasza "nawieś" powoduje, że możecie być samowystarczalni. :) Ba! nawet więcej! W końcu nie każdy może delektować się bażantami! :)
    A co Robercie takiego zrobiłeś ptactwu, że rzucił się na Ciebie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, na bażantach i rajskich jabłuszkach długo byśmy nie pociągneli... :)
      Tym bardziej, że delektowałem się jedynie jego widokiem i to z samochodu...:(

      Usuń