czwartek, 9 września 2010

Roczek...

Mój bloczek skończył roczek... w sobotę. Więc stawiam szampana!

Wszystkim, którzy mnie tu odwiedzają bardzo serdecznie dziękuję i tak trzymajcie! Wam z tej okazji gratuluję wytrwałości, a sobie życzę wytrwałości... :-)
Z tym leniem to nie do końca tak jest ...
Mam ostatnio więcej zajęć, w tym zawodowych i nie starcza mi doby i sił na pisanie... Bardzo ubolewam (fajne słowo! takie oficjalne i eligancke!) z tego powodu... (ryli!)
Ale wychodzę na prostą...
Ci, którzy cieszyli się, że zniknąłem... zacznijcie się smucić! Wrócę! Może nie jutro...
No to dość tego glindzenia, wychylmy szampana!
PS
Ostatnio będąc na pięknym starym cmentarzu, na jednym z nagrobków, przeczytałem: ERUDYTA. Mówię do Tęczy zobacz, na moim nagrobku też będziesz kiedyś mogła napisać: ERUDYTA. Tęcza zrobiła okrągłe oczy. No, śmiało! Kiedyś mówili erudyta, dzisiaj mówią glinda!

15 komentarzy:

  1. Gratulacje!!! rok to poważny wiek dla bloga :) Powodzenia i niebywałej erudycji w dziedzinach wszelkich :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja przyszłam na tego spóźnionego szampana :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostało dla mnie odrobinę?
    STO lat!

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie zostało?

    Gratuluję roczku i życzę kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to wszystkiego naj naj życzę i oby tak dalej:) U mnie teżniedawno minał roczek, ehh jak ten czas leci...
    Ostatnio zaprosiłam Cię do zabawy w "co lubisz" moze skorzystasz przy najbliższej okazji;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampana oczywiście pod dostatkiem... i zmrożony!
    A o zaproszeniach do zabawy pamiętam, tylko muszę zrobić selekcję i wybrać 10 "co lubiów" z moich 100 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to chlup chlup za roczek w bloczku i pisz tak dalej jak z nut .stary .

    OdpowiedzUsuń
  8. na szampana przybieglam....... hehe-gratuluje Roczku :) :) i wracaj na dobre :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Szampana wychylam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Acha! Wychyliłam troszkę szampana za ten roczek! :) Rozumiem, że za rok pijemy znowu? :)
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Robercie!
    i kolejnego roczku, a potem i jeszcze kolejnego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Eeee! wolę torta! ze świeczką, rzecz jasna! Na drugie będzie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy i cieszę się, że będziesz częściej tutaj pisywał.. męski blog to rzadkość

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkim piękne dzięki za życzenia! :)))
    Tort... U mnie ciężko o tort... postaram się o tort na drugie urodziny :)

    OdpowiedzUsuń