środa, 15 września 2010

Lubię... no i ten leń... też lubię!

Dostałem, już dawno, dwa zaproszenia do kolejnej zabawy. Wszyscy już wiedzą o co chodzi... prawda?
No więc tak... a, kolejność nie ma znaczenia.
Lubię...
...jak samolot rozpędza się przed oderwaniem się od pasa...
...jak włącza mi się sprężarka w renówce...
...w ciepły letni wieczór siedzieć przy czerwonym winie na tarasie "na nawsi" (z naciskiem na ciepły)...
... jak jest ciepło (ja jestem w cieniu, ale mogę wyjść z niego)...
...poznawać nowe miejsca (zwłaszcza zza kierownicy:))...
...robić duuuuże spożywcze zakupy(zwłaszcza na jakimś "zagranicznym" targu)...
...kiedy wszyscy jesteśmy razem na wakacjach...
...swoją pracę (zwłaszcza kiedy robię to co ja chcę :))...
...przygotować duuuużą kolację...
...dobrze się wyspać (a to rzadko się zdarza :( )...
...imprezować w dobrym towarzystwie...
Mógłbym tak jeszcze długo, ale chyba już wystarczy tego exhibicjonizmu... :)))
A co do tego mojego lenia, co go też lubię... to w czasie leniuchowania TU robiłem różne inne fotki, m.in. w dwóch fajnych knajpkach, którymi chciałem się z Wani podzielić, i w miarę możliwości, zaprosić tam. Obie są w Warszawce... Pierwsza to "Prowansja" na Koszykowej. Bardzo nastrojowa i klimatyczna, z dobrą kuchnią... (robiłem tam ostatnie okrągłe urodziny:))


Druga to "Tinto" na Wilczej... Też super! Pyszne jedzonko, świetna obsługa... A wieczorem fajny klub!


Mieliśmy tam imprezkę w ostatnią sobotę...

8 komentarzy:

  1. Milo poczytac o Twoim lubieniu :) Najlepsze urodzinowe zyczenia w takim badz razie rowniez skladam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. acha- filmiku obejrzec nie moge-niestety :( ale wierze,ze piekne zdjecia zawiera ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia, a "ulubione" w moim klimacie, no oprócz tego samolotu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Urodziny okrągłe osiemnaste, jak mniemam? :-)

    Co to jest sprężarka w samochodzie? ;-) Czy mój tez ją posiada i dałaby się polubić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, sprężarka w renówce:) ja lubię swoją w opelku:) Ostatnio też nie mam okazji się wyspać, ale to nadrobię:)
    A któreż to urodzinki;) ? Wszystkiego dobrego życzę,
    i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobne rzeczy lubimy :)
    i jak będę w Warszawie, to zajrzę do polecanych przez Ciebie miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło Was tu widzieć...
    A co do urodzin, to moje ostatnie okrągłe były w Prowansji cztery tata temu :), a oststnio była mimprezka w Tinto z innej okazji :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. A! sprężarka w każdym autku da się lubić!

    OdpowiedzUsuń