wtorek, 22 czerwca 2010

Zabawa

Żeby było jasne: nie lubię łańcuszków! Ale ten to zabawa, niezobowiązująca i może być wesoła... Więc dlaczego nie dziesiąte zdjęcie?
Trochę miałem kłopot z ustaleniem, które to u mnie w komputerze jest dziesiąte. Jakby zabawa nazywała się ostatnie zdjęcie... sprawa byłaby dziecinnie prosta, a tak... przy tej ilości zdjęć... Koniec końców, ustaliłem, że pierwszym folderem będą "aaaarchiwalne".
Ale zanim zdjęcie, zorientowałem się że muszę sprawę puścić dalej. Tak, więc proponuję udział w zabawie: Beacie , Małgosi , Dragonfly i Antoniemu ! Jeśli ktoś z Was już wcześniej został zaproszony do tej zabawy i już pokazał 10te zdjęcie... to niech pokaże 11te :)
A teraz moje 10te zdjęcie. Zrobione przez mojego szkolnego kolegę Leszka ( hejka! ), razem z którym  pasjonowaliśmy się fotografią. (Leszek, w przeciwieństwie do mnie, wyszedł na ludzi i nie jest fotografem). Zdjęcie, według moich obliczeń pochodzi z roku 77 - 78 XX wieku i przedstawia 11 - 12-to letniego mnie...
Już można się śmiać...

Godz. 20.52
W odpowiedzi na niektóre komentarze dodaje 9te zdjęcie. To były początki:

11 komentarzy:

  1. :))))
    Lubię takie stare, czarno-białe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Huechuechuech! A czego ja, durnowaty, się chichram? Też z takim fryzem i w dzwonach naginałem. Ojejku, prawda, toż Grażynka mnie też zaprosiła do tej zabawy! Jutro nadrabiam zaległości. Ależ ja mam sklerozę. Gutku, a to 10. w ogóle, a nie 10. z bloga trzeba zapodać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam,że będziesz z aparatem,zanim skończyłam czytać tekst!
    No nie jest tak źle,byłam podobna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! Robert, to Ty szybko zaczynałeś... :D Znaczy ten..., z aparatem biegać of course. :D
    Ja to z dziesiątym będę miała problem, bo co jakiś czas zgrywam i won z kompa. No ale coś tam pewnie pokażę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponieważ nie mogę zamieścić zdjęcia w komentarzach, dodaję do posta i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogłam przejść obojętnie i po prostu musze napisać, że micha mi się cieszyła gdy zobaczyłam to 2 zdjęcie, ledwo toto chodzi ale ciężki aparat dźwiga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotki, od dziecka fotomaniak :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! to się nazywa pasja...!
    jeszcze w śpiochach, a już z aparatem :)

    OdpowiedzUsuń