wtorek, 9 marca 2010

Kurcze i kokardki

Dzień dobry. Dzień dobry. O przepraszam! Witam, witam! Zapraszam i rozgośćcie się! Panią też witam!
Widzę, że ostatnio zrobił się tu u mnie spory ruch. Wszystkich serdecznie witam! Dostaję też mnóstwo ciepłych słów i zachęty do dalszego działania. Naprawdę bardzo, bardzo dziękuję! Dla niektórych jest na pewno dużym zaskoczeniem, że ja piszę blog, a zwłaszcza taki bardziej kulinarny... Największym zaskoczeniem byłoby to dla moich Pań Polonistek ze szkół (ukłony). Dla mnie to jest zaskoczeniem i na pewno moja mama patrząc "z góry" jest bardzo zaskoczona... Moja "twórczość pisarska" w czasach szkolnych, wskazywała, że powinienem zatrudnić się na poczcie i odpłatnie układać ludziom telegramy. Wróżono mi w tym zawodzie wielkie sukcesy...
No to teraz telegraficznie!

Paski kurczaka zamarynować w pesto. STOP. Pieczarki obsmażyć. STOP. Makaron ugotować. STOP. Kurczaka usmażyć. STOP. Pomidorki koktajlowe pokroić. STOP. Wszystko wymieszać na patelni dodając trochę pesto i podgrzać. STOP. Podawać! STOP. Nie, nie stop tylko jeść bo wystygnie!
Coś podobnego widziałem u Pascala Brodnickiego, tylko że z jakimiś kostkami... :)

14 komentarzy:

  1. To my bez kostek ;)

    Biorę to! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to ,STOP'! Lubię takie propozycje.
    Pozdrawiam.STOP.

    OdpowiedzUsuń
  3. Telegram odebrany.
    Stop.Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak bez kostek to biorę :) Pesto mmm tęsknota do lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kostkom mówimy nie! Lubię makarony z dodatkiem świeżych pomidorów. Ja właściwie lubię wszystko z dodatkiem pomidorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego smacznego telegramu jeszcze nigdy nie dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jeszcze na moj adres wyslij ten pyszny telegram :) Z glodu i od samego patrzenia juz burczy mi w brzuchu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Robercie! czy wiesz, że dziś Dzień Mężczyzny?
    wszystkiego najlepszego! dużo uśmiechu i niech wszystkie Twoje marzenia się spełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam makarony w każdej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjeść ze smakiem. STOP. Poklepać się bo brzuszku. STOP. Powiedzieć głośno "mniam!". STOP. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia pierwsza klasa! Bomba! aż zachęcają do jedzenia! tylko że u mnie w kuchmi pesto brak i takiego makaronu, trza spróbować nie ma co, pozdrawiam stopowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. och, fajne te kolorowe kokardki..

    OdpowiedzUsuń